Dust to lust

Pratat med Kristian igen, han har fortfarande inte fått tag på Nils Jörgensen. Visst är det härligt med människor som är så brutalt imkompetenta att de missar något så banalt som att sätta in betyg för ALLA i klassen och istället ger betyg till alla utom en? Jatack, gulligt som fan. Eller så...

Igår gjorde jag en flyttanmälan. All min post kommer numera till mitt rara boende här i Helsingborg. Iochmed att jag är här hela tiden känns det onödigt att min post samlas på dörrmattan i Kävlinge. Andra bra saker jag har gjort är att styrt upp ett möte med Lotta under morgondagen för färdigställandet av present till Nathaniel, fixat det där jag skulle på sjukhuset samt något mer, minns inte vad det sista var... Plötsligt börjar saker kännas enklare igen, det tynger inte alls lika mycket på mig nu.

Vad mer då? Behöver kolla upp biljetter för resan till Gotland då min far fyller 50. Iochmed omständigheterna känns Gotland bara ångest; hela familjen faller isär och plötsligt pratar knappt folk med varandra. Let's just say att två av personerna i familjen har slutat prata med min mor, varav en även slutat prata med mig och min bror. Ja, härliga tider det där. Inget jag kan göra något åt, dock.

Idag skall jag skriva brev till mommo! Och pyssla om kärlek, eftersom han är febrig och superförkyld.

Förresten kommer jag att läsa pressvetenskap i samma byggnad som jag läste svenska, vilket är bra. Jag gillar SoL-centrum, jag behöver inte åka in till Lund för att reka någon dag i förväg och det tar bara tio minuter från spåret vilket innebär att jag inte behöver börja ta ännu tidigare tåg. Måste ju redan ändå börja ta tåget tidigare, eftrsom jag numera skall åka från en station som ligger 30 minuter innan min gamla. Ohwell, vad gör man inte för kärleken? ^_^

Kommentarer
Postat av: stefands

Tips: www.mobila-posten.se
Den kan hjälpa till!

2008-02-27 @ 11:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0