Black hole sun

Ytterligare en deppdag. Övertolkar saker som inte behöver övertolkas och känner mig bara väldigt ...utanför. Det går över. Om inte tidigare så går det nog över när skolan kommer igång och jag får börja göra riktiga saker på dagarna.

Idag har jag ont i halsen. Jag vet inte vad mer jag kan skriva om idag. Jag är deppig och har ont i halsen. Då kan ni ju tänka er hur rolig jag är idag... Jag vill göra roliga saker! Kanske leta rätt på en questserie att roa mig med. Göra NÅGOT annat än att farma, göra daily quests och Karazhan när jag spelar. Spelet blir för låst, för mycket upprepade saker hela tiden. Men samtidigt måste man ju tjäna pengar... Jag skall nog satsa på att få lite scryer-rep så att jag kan göra den nya tråden till mina [imbabyxor of doom]. Snart full epic... Aja. Det går framåt.
Eller så levlar jag min priest idag. Hon är söt.

Kommentarer
Postat av: Maritha

Lägg upp en bild på prästen!

2007-08-31 @ 12:26:36
URL: http://maritha.blogg.se
Postat av: SKiNHEaD BArBiEdOLL

Sötnoeeez ge mig en länk på ett inlägg som handlar om din pojks reaktion på presenten. Jag har hamnat så off & är alldeles för svettig för att söka..! PUSS!

2007-08-31 @ 13:04:17
URL: http://SKiNHEaDxBArBiEdOLL.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0