Zombie smash brain!

Mensvärk. Och nedre delen av ansiket har mer eller mindre muterat. Skall posta detta och sedan knalla över till bowlinghallen där jag skall kramas, få säga "jadå, det går bra i skolan" typ tusen gånger och så äta lite. Och sedan skall jag på stan med mamma. Ricard vill träna bowling, men vi får se hur länge jag är på stan med mamki.

Är lite putt idag, men det går över.
Jag sover ute i datorboden och det är kallt och obekvämt. När jag vaknade för en timme sedan hade jag lätt kunnat stabba någon till döds med mina bröst. Då kan ni ju föreställa er. :S
Drömde konstiga och stressande drömmar, men minns inte tillräckligt av det för att kunna dela med mig. Kanske bäst så, ne?

Idag stavar jag som en kråka. Fingrarna eller alternativt datorn är inte riktigt i symbios med min hjärna. Nackdel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0