Your love can't hurt me

Mm, det där gick nog ungefär så dåligt det kunde. Efter fyrtio minuter började jag rita små teckningar i kladdpappren istället; prick tio gick jag från salen. Jag hade sådan tur att det gick ett tåg tjugo över tio, så jag är hemma redan nu istället för om en halvtimme ^^

Funderar på att bädda ne rmig och sova några timmar, och så gå upp någongång vid ett eller två. Först måste jag dock komma fram till om jag behöver gå på systemet eller inte, för i så fall måste jag panta alla mina flaskor och burkar så att jag får ihop lite pengar.

Jag är hungrig, men orka bry sig om mat. Sova eller köpa sprit, det är vad valen står mellan nu.
Å andra sidan skall jag förmodligen ta tåget hem vid halv ett inatt, och då känns det inte som att jag faktiskt behöver mer sprit än den jag redan har. Jag är ju ganska stashad på den fronten ;) Förvisso är majoriteten av min sprit sådan där jag köpt för att den har snygg flaska = spriten i sig visade sig vara ...inte så god...

Nu skall jag komma fram till något. Jag kommer nog fram till att sova. Sova är knug.

Kommentarer
Postat av: kribz

arrgh. hann inte säga lycka till! men jag håller tummarna för att du på något sätt fått godkänt ändå :) det är inte kul att ha kurser släpandes, även om man inet nödvändigtvis behöver dom.

2007-04-21 @ 10:57:21
URL: http://kribz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0