You are the worm in my rotten apple

Att motivera sig till att göra saker idag känns som ett svårt uppdrag. Just nu måste jag hitta kläder, fixa något att äta samt komma igång med läsandet. Jag skall nog inte ta tvångsanteckningar, utan bara skriva ner sådana där saker som verkar viktiga, och saker jag vill kolla upp eller whatnot. Läsa tre kapitel, det borde ta mig allra max tre timmar, men jag skulle gissa på en halvtimme. Läser jag dem nu, spelar lite och läser dem sedan igen så har jag ju halva inne, ffs! Så jag behöver get started. Kom igång kom igång kom igång.

Lyssnar på musik istället. Pillar i min playlist, dansar och sjunger och hittar mer och mer musik jag vill lyssna på på en gång. Filosoferar lite, läser igenom alla de bloggar jag brukar läsa varje dag och funderar över vad jag skall äta. Just nu är jag väldigt, väldigt sugen på att umgås med Eric och Leo. En sådan där allnighter med diverse bisarra skämt och skrattigheter och annat sjukt. Jag saknar alltid alla mina vänner, men ...just nu... är det lite sådär Dres Ninjos-tillfälle.
Jag måste förresten börja skissa på vad för kläder jag skall sy nästa år. Det skall jag dock inte göra just NU, nu skall jag ju plugga. Jag skall bara... Och så vidare.

Hej och hå. Jag behöver någon som säger åt mig att göra saker. Det är ett av mina problem jag skall skriva om sedan i min nya vackra, glänsande kategori.

Min Transformers-poster jag fick igår är tryckt på metallicpapperplast och glänser fint. Funderar på att pressa in den i den gigantiska ramen jag inte har något i tillsvidare.

Kläder... Idag är nog ytterligare en kjol-eller-shorts-dag. Sedan sätter jag mig någonstans där varken Lilla Gumman eller Stora Tösen är störande för mig. Någonstans där jag kan läsa mina tre kapitel, koncentrera mig på det och faktiskt lära mig något.

I will return.

Kommentarer
Postat av: Elenaria

Det känns konstigt att De Mustiga Tre inte umgås jätteofta, eller ens alls!
Det kan väl iofs skyllas på en person vi vet alla vem men NÄSTA gång du kommer ner får ni allt ta en dag eller så och kläcka nya citat... Vi andra behöver vår dos humor :3

2007-04-17 @ 12:03:05
URL: http://pointyear.blogspot.com
Postat av: Zombie

Hoho, ja... Jag skall fan tvinga med dem ut på en åktur eller något. "Eric! Nu djävlar skall vi ut i din bil! Chop chop, get to it!!" ;)

2007-04-17 @ 12:10:55
URL: http://zombiefied.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0