Yesterday

16:03

Killen i sätet framför mig på tåget STINKER svett. Stort missnöje, jag är illamående redan nu efter en halvtimme, gissa om jag kommer att må väldigt dåligt när jag väl kommer hem om fyra timmar?

Ville är dagens räddare i nöden som tog en panikfika med mig i Sthlm på väldigt kort varsel! Jag fick i mig en halv bit kladdkaka och det är allt jag har ätit sedan igår. Igår åt jag dock knappt något heller, så jag kan inte riktigt skryta om goda matvanor.

Är lite åksjuk och en hel del illamående av svettbomben framför mig.


17:02

Svettmannen gick av för ett tag sedan. Nu mår jag lite bättre.
Jag är dock hungrig, får göra pasta ikväll. Pasta blir jag mätt av. Och sedan kanske chips?


18:57

En halvtimme kvar till Lund. Jag är dödstrött på att resa!
Imorse på båten skrev jag lite KULT-dagbok. Tanten i sätet bredvid försökte verkligen läsa, så jag gav upp projektet. Jag vet inte om Natalias tankar om schizofreni och humanoida kannibalistiska varelser är vad små rara mormödrar borde läsa. :P


JAG VILL SPELA WOW. Men först måste jag äta något.
Ledig hela veckan. Då blir det WoW tills jag storknar.

Kommentarer
Postat av: Candy

Det borde vara dödsstraff, eller åtminstone spöstraff, på att lukta svett på tåget. Eller så får de införa svettfria kupéer. Det finns ju djurfritt och rökfritt! Tänk reaktionen när konduktören hänvisar en illaluktande människa till svettkupén!!

2007-04-09 @ 17:25:50
URL: http://onlythefakessurvive.blogg.se
Postat av: Zombie

Jaaa, det hade varit fint :)
Jag förstår mig inte på människor som luktar illa när de svettas, men ändå inte använder deodorant. Deo tar väl inte alltid bort lukten helt, men omg vad det kan hjälpa! :P

2007-04-09 @ 17:37:11
URL: http://zombiefied.blogg.se
Postat av: Candy

Tågen får helt enkelt ha försäljning av deodoranter också. Och åhh, tänk när man ska boka biljett... "Barn, ungdom, pensionär, vuxen eller svettandes?" HAHA!

2007-04-09 @ 18:18:41
URL: http://onlythefakessurvive.blogg.se
Postat av: Autoblue

just started reborning and just hooked on as much info as poss; thank you

2009-12-16 @ 08:32:16
URL: http://autoblue.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0