Wollen Sie bitte mit mir bumsen?

Egentligen är mitt hår ganska snyggt. Jag klarar faktiskt av att pull the cartoon-look, i alla fall så länge jag är sminkad. Annars ser jag bara skum ut, men just nu ser jag banne mig fuckable ut. Nästan. OHWELL.

Jag skall plugga, men orkar inte. Vill inte. Jag lyssnar på Schandmaul och vill dansa. Rundherum ins helle Feuer, rundherum im wilden Tanz. Tentan kommer inte att gå bra ändå. Jag är pepp på allt annat än tenta.

Annorlunda. Något sprack men det lagades och då är allt frid och fröjd igen. Barnsligt solsken efter regn, det är vad jag är. Men ibland behöver man få gråta lite. Ibland är tårar förlösande.

Eric skickar dumheter på MSN. Mycket bra. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0