Why can't we have some guts?

Nu har jag dingat Vinter till 53! Fick hjälp av Tyrian/Formido, efter att vi kört lite instance med Gothgirl, Muajihwe och Puttrix. Då Puttrix fejkade att han skulle sova och istället gick DND i Hellfire Peninsula (omg, han vet att jag har honom på min friendlist, jag vet om han är online eller inte :P) så stack vi till WPL och questade. Och dingade. Sedan bet jag mig i fingret, vilket var lite korkat. Det gör ont, och det är bitmärken där.

Jag har min endtalent på fire nu. Nu skall jag börja specca frost istället.

Sovdags. Zombie är trött och uppenbarligen på tugghumör. Moskau i hörlurarna, jag är glad men har ont i nacken; ingen kosackdans ikväll alltså.

Godnatt, folket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0