Who's gonna ride your wild horses?

Att jämföra Marilyn Monroe med Linda Rosing är ett hån. Jag läser hemmavid till och från i min biografi om fröken Monroe, och jag tycker att det är ett hav av skillnader dem emellan. Marilyn hade klass och stil, något som Rosing i mina ögon saknar. Allt är subjektivt, kanske tycker ni andra annorlunda. Jag vet bara att jag blir rabiat av det faktum att vissa tycker att ordet "stjärna" idag kan användas för varenda djävla jeppe som sugit av någon i valfri dokusåpa, att våra "skandalblondiner" av idag skulle ha något överhuvudtaget gemensamt med forndagens skönheter och att dagens artister ens kan mäta sig med Elvis Presley, Beatles och liknande stora artister. (musik och dess storhet kan iakttagas genom att jämföra hur många som faktiskt lyssnar - Elvis är odödlig, men hur många lyssnar på t.ex. Backstreet Boys idag?

Mina åsikter. Kanske inte alls era, men å andra sidan - vems blogg är det? ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0