While in Dreamland, drinking tea



Jag måste ha den. MÅSTE. Och så knähöga stövlar till, i viktoriansk stil. Sedan kommer jag aldrig mer att sakna något i mitt liv. ...tills jag hittar NÄSTA plagg som måste köpas. Och nästa par skor jag inte kan överleva utan...
Men seriöst. Den ligger på ?19.90, frakt ?20. Om jag biddar och priset ändå går upp lite så är det inte så farligt. Jag får ju ge upp om den blir FÖR dyr.
Det är en sådan där man får uppsydd efter sina mått. Den skulle då alltså sitta perfekt på ett Knubbdäck som mig. Bjuda bjuda bjuda bjuda. Skall se ifall säljaren har mer sådana saker.

OCH VARFÖR SITTER JAG PÅ EBAY OCH DREGLAR?
Jag borde sitta i de tjugofem gradernas värme på min balkong och ansöka till hösten. Jag skall göra det strax, men omg eBay tar ju kål på alla krafter att gå ifrån datorn!

Kommentarer
Postat av: Candy

HERRE GUD! Den var så otroligt jävla snygg så.. jag finner inga ord. Jag vill också ha den. Lilla spinkiga jag skulle nog också kunna finna en passande klänning om de syr upp den så den passar en. Coolt!

2007-04-13 @ 14:07:44
URL: http://onlythefakessurvive.blogg.se
Postat av: Zombie

Jag vet! Jag älskar den! Har mailat säljaren med lite frågor, sedan skall jag bidda :D
Det är en sådan där klänning man aldrig kan se ful ut i :D

2007-04-13 @ 14:15:15
URL: http://zombiefied.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0