We are the sex of tomorrow

Glrufgh, trött och gör inget alls av vad jag skall. Jag vill sova. Jag skulle lätt kunna sova lite middag nu, nemas problemas. Tror dock att det är bättre om jag får i mig lite mat istället, då blir jag piggare.

Har inte ens orkat börja kolla efter humlan. Mest för att jag är rädd att jag inte kommer att hitta den, och då kommer jag att bli panikslagen igen. Panik är inte bra. Inte humlor heller, för den delen.

Borde duscha och sätta i mer shampoo också. Försöka få bort det sista gula.
Jag funderar på om jag skall beställa de jättepretty platåskorna från Odium eller inte. Pretty... Jag blir lång i dem! De är 15 centimeter höga, så då blir jag banne mig 179 centimeter lång! Som en riktig gigant! Jag kommer ju att få svindel, haha ^_^
Sådana här, fast i lack:


Kommentarer
Postat av: Toxicaa

Jag köpte dem från odium.
De är jättesnygga, men det är störande att de går så låg upp på benet.
Om jag var du skulle jag köpa transformers 800.
Odium är också mycket dåliga. Det tog 3 månader att få ordern, och sen var det bara en sak (skorna) som funkade.
Skor går bra, men jag skulle inte beställa nått annat från dem.
Men du kan göra som du vill.

2007-11-25 @ 18:47:23
URL: http://www.aradia.4w.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0