To my satisfaction

Min bror kom trea idag. Jag fick en chokladkaka och ett paket kaffe eftersom jag var i det vinnande laget. Min andre bror vann typ hälften av alla priserna i lotteriet. Men jag var inte Sämst i Familjen på bowling för en gång skull! Riktigt bra :)

Nu kommer snart folk hit och jag är lite stressad, men det ordnar sig nog. Jag ligger inte så bra till på pengafronten så jag får ta ett snack med min far imorgon.

Helst vill jag sova. Jag är så dumt trött att det är rent lurigt. Höll på att somna när jag var publik till finalspelet, men lyckades hålla mig vaken. Dock gäspade jag så att det var helt tokigt. Mommo satt bredvid och gäspade nästan lika mycket hon, så det var inte bara jag! :P

Fortfarande lite kluven. Jag vet inte jag, skall man prata med folk eller ger det ingenting? Tidigare då jag har försökt tala med folk så har det bara slutat illa. Varför har folk så lite respekt för mina åsikter? Varför umgås folk med mig om de inte alls bryr sig om vad jag har att säga?
Jag låter det vara ikväll. Skall samtal hållas får det ske tidigast imorgon. Idag vill jag bara vara glad, idag vill jag inte säga till folk att de gör mig ledsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0