Things that go "buzz" in the night

Uhm. Jag kom typ just hem, sov inte hemma i nättras. Jag borstade tänderna, klädde av mig och kröp ner i sängen - varpå jag insåg att mitt täcke lät lite konstigt. Viftade lite med det för att se om det lät mer, och då kom det ut en gigantisk humla ur det. Fick panik, petade på Jonas MSN och fick lite förslag på vad jag skulle göra för att fånga hummeldummeln. Klättrade upp i sängen igen, lyfte runt på saker och plötsligt kom humlan utfarande mot mig från under kudden varpå jag skrek till, missade den med min burk och den FÖRSVANN. Totalt. Har inte sett den sedan dess. Så... nu fick jag panik på allvar. Jag var dödstrött och jag ville bara sova, men jag vågade inte sova i min lägenhet så länge jag hade ett stort brummande monster gömt någonstans i allt, så jag kollade upp ett tåg som gick tjugo minuter senare, sms:ade Nathaniel och åkte över dit och gömde mig. Och så vaknade jag halv elva och tog tåget halv tolv, så här är jag nu i min lägenhet där det NÅGONSTANS gömmer sig en dödshumla. Måste hitta och eliminera den, för annars vet jag inte vad jag skall ta mig till när det blir dags att sova igen.

Humlefobi, jag?

För övrigt så har inte hudförlusten på mitt lillfinger sedan i måndags läkt än. Istället är det rött och inflammerat och kliar och svider och gör mig sur. Djävla idiotmänniskor som inte ens tackade när jag slet sönder fingret för deras skull...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0