The Creature from Ghoultown

Fyrtiofem minuters promenad med Eric. Det var lagom, och vi hann snacka av oss lite. Nödvändigt och trevligt, allt i ett! Nu skall jag bara kolla runt lite och sedan skall jag sova. Om åtta timmar skall jag rise and shine samt lyckas få i mig frukost, hur nu det skall gå. Jag äter ju vanligtvis inte alls frukost...

Sleepy. Skall läsa klart de sista tio sidorna i Auschwitz (jag lyckades inte förmå mig igår natt, jag var så djävla slut) och sedan skall jag påbörja läsandet av Helt vanliga Män om jag orkar. Vi får se.

Segt bloggande idag, men jag har varit bizzay. Imorgon blir det nog värre, befarar jag. OM jag lyckas spela bra i finalen så går jag vidare, och eftersom jag var på det vinnande laget måste jag vara med på prisutdelningen vid halv fem oavsett om jag tar personligt pris eller inte. Klockan sex kommer folk, så då skall jag ha taco färdigt till typ tio personer. Oj. Mycket att göra, jag? :P

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Levi

Helt vanliga män är riktigt bra, men man blir ju lite förvånad när en ung tös som du läser sådant.

2007-04-07 @ 00:59:53
Postat av: Zombie

Äschdå! Dels så verkar den riktigt bra, och dels så tycks det som att den ingår i kursen jag skall ägna sommaren åt!

2007-04-07 @ 01:29:38
URL: http://zombiefied.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0