Staff to the racetrack; all customers leave area immediately.

Drömmen gick och gömde sig när klockan ringde. Men den lurar liite i bakhuvudet. Min famil... jag och mamma skulle resa bort? Vi skulle ordna saker med bowlinghallen. Jag satt på Valvet med en rosa laptop och väntade. Och så var vi vid någon rink med hela familjen, där man kunde simma och åka radiobil, och där skrattade vi åt ett gemensamt minne av när jag och Fredrik hade försvunnit ur en bil som börjat löpa amok. Sedan var vi tvungna att åka så att vi skulle hinna till Arlanda i tid, men det tog tid för mamma att göra klart på jobbet. Tror jag.

Trött. Vill somna om. Men skola idag och sedan är jag "ledig" fram till den fjärde. Skall skriva en uppsats, men först skall jag vila några dagar. Försöka få i mig lite mat.

Frusen. Kall luft här inne idag. Or is it just me?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0