So come lie next to me, 'cause you and me are one

Jag är väldigt sugen på att spela tv-spel. Men mest behöver jag få kramas med någon som vill kramas med mig. Dela värme ett tag, andas intill någons hals och gömma mig lite. Det hade varit fint. Men tv-spel duger också. Synd att jag inte orkar koppla i mitt SNES.

Jag är trött. Jag borde plugga, men istället har jag hängt vid min dator hela dagen. Ja, det är ju bra. Duktig Zombie, nu kan du vara stolt över dig själv.

Ohwell. Dizzyfied sleepyness är inte det bästa och jag surar ändå bara, så jag might as well krypa ner i min säng (efter att jag rättat till madrassen!) och hoppas att jag får besök av någon raring i mina drömmar inatt. Då vaknar jag glad och kan koncentrera mig på att läsa Språksociologi, kapitel 2-9, två gånger om.

NP: Rammstein - Rein Raus, prrr.

Kommentarer
Postat av: Maritha

Hoppas att Du får sova gott, och mår bättre när Du vaknar!

2007-04-20 @ 03:25:03
URL: http://maritha.blogg.se
Postat av: Zombie

Ah, tack så mycket ^^ Jag sov väldigt gott och idag mår jag mycket bättre :)

2007-04-20 @ 10:06:46
URL: http://zombiefied.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0