Sklave

Jag funderar nästan på att sova lite middag. Jag är väldigt, väldigt sömnig och orkar knappt hålla ögonen öppna. Nackdelen är dock att om jag sover någon timme nu kommer jag att vara lika trött när jag vaknar, inklusive väldigt förvirrad. Bättre att hålla sig uppe och sedan gå till sängs relativt tidigt senare ikväll, helt enkelt.

Jag har glömt köpa glödlampor. Just nu orkar jag dock verkligen inte gå iväg vare sig till Ica eller Coop. Hjärnan går på halvfart och jag är helt suddig hela jag. Skall göra pasta senare, klockan är inte kvällsmat än. Jag har spelat lite WoW och levlade Nagl till lvl 12, men... argh. Skall logga på Vinter senare och se ifall jag kan kämpa henne närmre 52. Ligger på 12% nu, eller något sådant. Annars spelar jag kanske upp Opakarkat lite. Hon borde ha nästan en lvl rested, då går det snabbt. Kanske. Kanske kanske bukkanske.

I've got things to say but no one to listen

Just nu: Tanzwut - Bitte bitte (lass mich dein Sklave sein)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0