Sick is the one who adores me

Skrattar ni åt mig idag? Hånler ni och säger att jag är fånig? Rycker på axlarna och gör en sådan där min som att "ja, men sådan är hon ju"?

Ingen har någonsin det intryck av mig som jag vill att de skall ha. Nåväl. Vill folk inte förstå mig så är det deras problem, även fast jag tyvärr drabbas av det.

Frasier. Spelade lite WoW, tröttnade på partyt och "råkade" disconnecta. Lackar totalt på att alla förväntar sig att JAG hela tiden skall buffa dem när vi faktiskt har en mage till i paryt. Screw you, jag har bättre saker att göra med min mana än dela med mig till klasser som klarar sig lika bra utan. I synnerhet när den andra magen sitter med full mana och jag står på halv, varför i hela fridens namn kan då inte hon ställa sig upp och buffa?
Var irriterad redan innan, eftersom jag direkt vid påloggning blev inbjuden i ett party till Maraudon. Tänkte att jag skulle ge stället en chans till och samtidigt komma närmre level, men eftersom alla i partyt var dryga, vägrade skicka summon (trots att alla redan stod i Mara) och helt plötsligt berättade att de redan klarat av en del av instansen så stack jag. Jag har inget emot att göra instanser utan att få med alla bossar, men jag tycker faktiskt att det är en sak man är artig och säger vid invite, istället för när jag varit tvungen att resa över halva världen för att komma dit.

"May I get a summon, please?"
"Yes, if you can take me to the summon stone."
"That will be kind of hard for me since I am in Undercity"
"Yeah."

Say what, biatch?

Så, som sagt, Frasier nu. Koppla av. Ignorera huvudvärk. Låtsas att folk visst tycker om mig idag och alla andra dagar. Och så vidare.

Kommentarer
Postat av: E

Min största skräck är clowner, haha. Kommer besöka din blogg varje dag bara för att kämpa mot bilden..

2007-04-14 @ 00:00:46
URL: http://frokenlindh.blogg.se
Postat av: Elenaria

Ja. Man tror man är uppskattad. Blah, fuck'em all.
*kramaom* Gosas med Frasier istället. Mycket bättre idé.

2007-04-14 @ 00:01:44
URL: http://pointyear.blogspot.com
Postat av: Zombie

E: Haha ^^ Du får gärna läsa bloggen också ;)

Elenaria: *kramar* Jo, Frasier är bra. Jag blir bara sur på världen idag :S

2007-04-14 @ 00:06:33
URL: http://zombiefied.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0