Sent skall syndaren vakna

Lite chatt på MSN med mamma Eric gjorde mig på bättre humör, men jag är fortfarande yr och äcklad. Nu skall jag laga mat och sedan skall jag ligga lågt. Kommer att spela ifall någon är online, annars ser jag en säsong Frasier eller något. Gömmer mig för omvärlden, sjunker ner i marken, går i ide. Och sedan dyker jag upp igen, när ni minst anar det!

Lotta föreslog att jag skall hänga på Tobias och hans gäng imorgon på Vogon. Vi får se. Skall jag dit är det nog det enda alternativ jag har, eftersom vissa verkar ignorera mig och Lena är i Stockholm. Fast mår jag lika illa imorgon kommer jag att stanna hemma. Jag ser ingen idé i att gå ut och känna mig eländig en hel kväll, då sitter jag hellre hemma och surar över att jag inte har något att göra. Inget att göra, tänker jag sedan, jag har ju för höge farao 100 filmer att se på!

Mat. Och sedan dö lite.
Ha en trevlig kväll, vänner och främlingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0