Rokokokokos och bananananas

Förbannelse över keliga kattungar! Nu har jag katthår i näsan. Men det gör inget, för idag har jag ju fått världens bästa besked och herregud vad glad jag är! Ledsen för Lottas skull dock, hon körde i grammatiken igen :(
Jag vill ha min tenta, jag vill se mina rätt! :D

Min bror kommer hem om fyrtio minuter och då skall vi bege oss till bowlinghallen för att äta lunch samt träna bowling. Jag har inte bowlat sedan typ i somras, men heller inte seriöst sedan i våras, så... ja... jag har tävling imorgon, och minns knappt mitt utgångsläge eller var jag skall sikta eller min pendelträning eller något. Hoho :P
Ricard är dock ganska bra tränare, och både bowlingmamma och bowlingpappa är där. Alla i min familj/släkt bowlar. Alla är bra. UTOM JAG, jag är familjens svarta får. Dock är jag en av de få som faktiskt har kul när jag bowlar. Det kanske är priset man får betala för att ha kul, att man är sämst? (jag har alltså inget emot att vara sämst, någon måste ju vara det också :))

image65
Mamma, pappa och en ananas.
Ever wondered where I get my good looks from? ;)
(rätt svar: en ananas)

image66
Lucy är fotogenisk och en sann poser.

Kommentarer
Postat av: Elenaria

Det där är en GULLIG katt. Och grattis till tentan ^.^

2007-04-04 @ 12:35:46
Postat av: Zombielicious

Lucy är underbart söt, OCH fotomodellisk!
Tack så mycket :D

2007-04-04 @ 14:56:25
URL: http://zombiefied.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0