Party like the Dead

I alla fall! Nu börjar det banne mig bli dags för ett sammandrag av gårdagskvällen, med BILDER!


Leo ser som vanligt tjock ut.


Johan poserdricker cider.


Ida har My Little Pony-hår.


Eric ser ut att vara gammal som gatan, men det är han ju också.


Anja står åt fel håll och Amanda ser bara yummy ut.

Vi åt tacos och sedan gick vi på Effes. På Effes spelade de massor av vacker EBM så jag och Amanda dansade runt, mitt snygga ex var där och sedan fick jag krama lite på Viktor och Joel innan de skulle spela. Det tog en evighet innan de började spela men de inledde med My Freezer så allt blev förlåtet ;)
Kvällen var väldigt trevlig, jag hade höga klackar och plastbyxor, och jag kan inte säga annat än att det var skönt när jag fick komma hem och klä av mig.

Hade huvudvärk hela hemvägen, vilket jag skrev i mitt vackra fylleinlägg i nättras, men den var borta i morse. Alltid något!

Kommentarer
Postat av: Elenaria

Jag ser ut som om jag tänker "Rawrr!" och äta upp något o.o;;;;
Men ingen bild på söta, schmexy, gulliga, i fantastiska skor läckert svajande dig!
Kom jag ihåg att tacka för maten? Tack för maten, jag tycker du var bra som släpade ihop folk, bjöd på mat och allting. Många kramar och fler vassa klackar i creepets arsle!

2007-04-08 @ 00:32:41
URL: http://pointyear.blogspot.com
Postat av: Levi

Amanda påminner mig om sailormoon ;) bara lite omotiverade pantyshots som saknas.

2007-04-08 @ 04:32:35
Postat av: Bambi

Tack för en trevlig kväll vännen! :)

2007-04-08 @ 22:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0