Onda poliser fångar mig; de för mig till djungeln och utför sin rit

Jag drömde att jag skulle bowla på en bana som fanns på Matmagasinet, eftersom bowlinghallen inte fanns längre. Bowlingbanan (det fanns bara en) låg uppe vid mejeriet, och där fanns även ett badkar man kunde sitta i när man väntade mellan slagen, samt en whiteboard som fungerade som en dator om man ritade en skärm på den och klickade med fingret på bilden. Mamma stod inne på lagret som låg precis bakom bowlingbanan, och diskuterade i telefon. Hon var nämligen roadie på Michale Graves turné Almost Home, och jag blev jätteupprörd för att jag hade missat att han skulle komma till Sverige och spela, så jag började helt febrilt rita datorfönster på tavlan för att komma in på ticnets sida, men det gick inte alls.
Sedan var jag ute och gick i ett landskap som var ett stort land för barn. Alla hus var gigantiska och jättevackra, och såg ut som Playmo-hus, typ. Massor av fina färger och allt möjligt.

Jag drömde något mer rörande Graves också, men jag kommer inte ihåg vad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0