Mrrrr

Gå till affären i endast linne och highwaterbyxor är väldigt trevligt att göra en söndag eftermiddag i April. I be teh impressed. Lade märke till att jag fortfarande är självlysande i solen. Blek, jag? Neeejdå. :P

Upptäckte till min glädje att jag kan fixa till saker i Winamp så att alla de där låtarna som last.fm vägrar registrera faktiskt blir registrerade! Lycka! Har även ordnat så att när jag spelar Bronx Casket så registreras det inte längre som Bronx CASTLE. Bra det :)

Skola imorgon. Det ser jag fram emot!
Ikväll blir det gigantoomelett och sedan choklad och krusbärsdricka. Prolly Frasier till det, eller kanske en film av mina 100 nya. Mrrrr, is all I can add.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0