May be innocent, may be sweet - aint half as nice as rotting meat!

Idag är jag en trött Zombie, men ändå inte.

Jag drömde att ...um... någon (vem?!) spydde ett badkar halvfullt med blod, så jag fick springa ner i källaren för att fråga Dan och Krister ifall Eric var där. Sedan var det maskerad, jag var utklädd till Marie Antoinette i en gammaldags klänning och ett ihoptejpat bandage med hål för mun och ögon på huvudet. Jag såg ut som en papp-påse, typ. Torsten var där, utklädd till ninja med katana och allt, en massa gamla klasskamrater (Aron?)samt folk jag träffat på Vogon var också där, och sedan kom Henning och störtraggade på mig och jag försökte vara så dryg som möjligt för att slippa undan honom men han var på mig som ett tuggummi på en pinne. Sedan kollade vi i min kamera och jag visade honom dödstrista bilder på saker jag tyckte var kul, och så bilder som pappa hade tagit på Cosmonova, föreställande små bebisdrakar. Leo hade klippt sig och fått finare ögon (sade jag och mamma till honom) och kanske var det Leo som spytt i badkaret?

Sedan vaknade jag. Det var nog bäst så.
Nu är jag naken, men frågan är hur jag skall åtgärda problemet.
a) ta på mig kläder jag skall ha på mig hela dagen.
b) ta på mig typ en pyjamas som jag kan slaxxa runt i när jag packar.

Hrm... Storslagna dilemman och problem här i min lilla del av världen. Min värld i världen, om ni så vill. (idag är jag generös!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0