Liebe ist Krieg

Jo, förresten, ett tillägg:

Kan folk typ SNÄLLA sluta tro att jag raggar på dem och VILL KELA med dem bara för att jag pratar och är trevlig?
Jag är en tjej. Att en tjej pratar med en kille innebär inte att hon är intresserad. Är jag intresserad visar jag det på andra sätt än att skämta och prata. Aight?

Minst två var på mig igår och verkade tro att jag tyckte att de var jättesnygga eller något. Eh, nej. Really, I didn't.


Jag har två problem:
  1. När jag inte raggar på folk tror folk att jag raggar på dem.
  2. När jag raggar på folk är det aldrig någon som fattar att jag raggar på dem.

Förmodligen får jag helt enkelt ragga på alla utom den jag vill ragga på, det måste ju vara enda lösningen. Herregud, sådant trassel.

Kommentarer
Postat av: Elenaria

Jag vet. Det beror typ på att man ger dem uppmärksamhet och är social och glad och trevlig och så blir de förvirrade för att de tycker de känner inte bara vän-vän för man är tjej också och tänker inte på att man måste vara könseutraaaaal även när man umgås med folk och folk är inte vana vid att få den sortens uppmärksamhet om de inte är i ett förhållande blah blah.... >.<;;; Grrrrr. Jag lider med dig.

2007-04-22 @ 18:07:16
URL: http://pointyear.blogspot.com
Postat av: suzy

shiet, jag har samma gawddamn problem. alla min killes kompisar tycker att jag stöter på dom, jag är ju för tusan bara trevlig. dumma killar, tror att dom är så himla oemotståndliga

2007-04-22 @ 18:20:34
Postat av: Zombie

Ja! Vadfan, bara för att jag påpekar att någon ser ut som en viss författare och sedan diskuterar lite datorspel med honom innebär det INTE att han får försöka trycka in mig i en garderob!! o_O

2007-04-22 @ 18:34:39
URL: http://zombiefied.blogg.se
Postat av: daniel

jag har lite av samma problem med tjejer när jag e trevlig o det så tror dom flesta att jag stöter på dom

2007-04-23 @ 09:11:16
Postat av: Zombie

Jag är jättedaft, så jag fattar aldrig att folk raggar på mig förrän de försöker trycka in mig i garderober and suchlike :P
Jag är nog den mest irriterande i hela världen att ragga på eftersom jag verkligen inte alls uppfattar signaler på den punkten ;)

2007-04-23 @ 09:14:32
URL: http://zombiefied.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0