Let's just die together

Sova utan att behöva ställa väckarklockan är typ det bästa. Jag sov till halv tolv, sedan strulade blogg.se lite men NU fick jag logga in! Yay! Snelhestar och så vidare.

Är fortfarande i valet och kvalet inför kvällen. Jag har ju en eller två outfits som skulle fungera... Jag har folk jag kan mingla med... Det är mest hela det där HUR TAR JAG MIG DIT och HUR HITTAR JAG TILL LOTTA EFTER? Jag får ringa Lotta sedan och se om Tobias hade lust med mig. Annars har Caroline erbjudit Magnus. Sötnosar :) (Lotta och Caroline, alltså ^^)

Jag vill ju gå ut... Det är mest bara så att jag känner mig nervös inför vissa personer. Det är illa :(
Får fundera lite till. Dansa runt här hemma och se ifall jag vågar mig ut. Jag tror såhär: Vågar jag gå ut så kommer det att stärka mig. Sitter jag hemma kommer jag att deppa. Sedan gäller det bara att ta beslutet också.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0