Lass mich deinen Kuss begrüssen

Klockan är sex. Om en timme stänger affären. Innan dess måste jag alltså lyckas bestämma mig för om jag skall orka laga mat eller inte. Fast det hade förvisso varit väldigt gott med pasta...

Jag har en tjänst att be er små rara läsare om!
Jag behöver ha tag på ett vapen i modell med alla dessa små sötnosar. Jag har googlat lite, men hittar inga återförsäljare av rymdpistoler online. Så om någon av er sitter på en länk med sådana där små plastliga ljuvligheter så vore jag världens tacksammaste Zombie om ni kunde dela med er av den! Finns ni i närheten någongång kan jag bjuda på Satanisk Paj eller Diaboliska Muffins som tack! :*
Om ni annars vet var man kan hitta snajdiga vattengevär, gärna ROSA, i rymdpistolliknande modeller, så är även sådana tips väldigt tacksamt emottagna!

Jag har skissat lite i Paint, samt hittat ett par snorsnygga stövletter för 900:-. Idéen börjar ta fastare form nu. Imorgon skall jag pilla på min symaskin; får jag liv i den är saken biff och då djävlar! :)

På bussen förut började min mobil ringa. Det var med stor stolthet jag tog upp den ur fickan, såg folks avundsjuka blickar riktade åt mitt håll, och så svarade jag. ALLA borde ha TMNT som ringsignal! Jag och Caroline satt för övrigt och lyssnade på den och filosoferade över den käcka kören som stolt och bastant sjunger sina små stämmor. Road, lycklig.

Pusi pusi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0