It's no good

Vilket är ditt livsmål: Live long and prosper.
Vad har du för puder: Inget. Puder är för n00bs.
Har du använt någon hårprodukt i dag: Naj.
Vad använder du för parfym: Ingen. Jag luktar Carina.
Hur många speglar finns i det rum du är i nu: En.
Var är du nu: I stora rosa rummet.
Har du bråkat med någon idag: Nej.
Saknar du någon nu: Mer eller mindre...
Röker du: Nepp.
Dricker du alkohol: Japp.
Tar du droger: Bortsett från alkohol, nej.
Vad köpte du senast: Mat.
Har du åkt fast för snatteri någon gång: Nej, jag har aldrig snattat.
När var du i en affär senast: En timme sedan?
Mötte du någon du kände då: Nej, jag känner ingen i Kävlinge.
Tycker du om dina grannar: Jovars, de verkar trevliga.
Hur många datorer finns i ditt hus: Inte vet jag, men i min lägenhet finns två.
När fick du senast en present: I fredags, på mitt kalas.
När gjorde du senast något riktigt dumt: Jag gör väl bara dumma saker? :P
Umgås du med dina klasskamrater efter skoltid: Nej, bara med Lotta.
Har du några högklackade skor: Har Påven en lustig hatt?
Vilken är din favoritfärg: Rosa, rött, blått, grönt, lila, svart
Har du blivit hotad via telefon: Inte direkt hotad...
Har du en hårborste i din väska: Nej.
Har du stadigt sällskap: Nepp.
Hur många lampor har du i ditt rum: I det rummet jag är i nu har jag en sänglampa, en taklampa, en myslampa och en golvlampa.
Vill du ha barn: Ja.
Gillar du dokumentärer: En del.
Längtar du till din nästa födelsedag: Jovars.
Brukar folk säga att du ser äldre ut än du är: Nej, tvärtom.
Har du rakat dina ben någon gång: Ja
Vilka språk kan du tala: Svenska och engelska, och har kunnat tyska. Nu är det lite sämre på den fronten ;)
Skulle du kunna ha silikonbröst: Ah-ha-hah, nej. Jag tror att jag skulle gå sönder på allvar då.
Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget: 20. Jag tycker att de skall höja krogåldern till 20 också :P
Borde man få röka på pubar: Nej, då luktar mina kläder illa och jag blir illamående.
Brukar du plocka upp hundskiten när du rastar hundar: Eftersom jag inte alls gillar hundar skulle jag aldrig rasta en.
Har du kvar dina barndomsskivor: Vet inte.
Hur många hål har du i öronen: Ett i varje.
Vem pratade du med senast: Mamma i telefon, Jonas på msn.
Vad pratade ni om: Mamma - vädret; Jonas - epixx och enchants.
Brukar du bada i sjöar om somrarna: Jag föredrar havet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0