It's killing time every day

Dagens klädsel ser mest ut som ett kaotiskt hopplock av vadhelst som fanns nära till hands. Det fanns någon tanke bakom det hela, men min hjärna gick till sängs igen så jag har svårt att komma på motivationen just nu. Svarta strumpbyxor, svart/grårandiga overknees, grå kjol, svart polotröja och svart överdragströja med gråa stjärnor. Så... Väldigt svart och grått. Matchar det grå vädret därute, om inte annat.

Idag skall jag köpa blekning och hårfärg och göra något åt mitt tråkiga huvud. Jag är trött på att inte se klok ut, och jag har fått för mig att en stabil och genomgånde hårfärg kan göra något åt motsatsen av det hela. Få mig att se klokare ut, alltså. Behöver räkna på hur mycket mina räkningar går på idag också, så att jag kan få över pengar till det ASAP. Och... jag tänkte ju... köpadendärklänningenockså. Den från eBay. Den är ju så pretty! Hur kan en flicka säga nej med hjärtat i behåll?

Dead girls don't say no.

Jag vill ha fler nördtröjor. Får se ifall jag kanske kan hitta några roliga att beställa nu i månaden som kommer också. Det finns ju den fina hoodien med tärningar och texten "choose your weapon" på, den är fin. Horde-tröjor hade också varit bra. Och kanske en sådan där "t-shirt +1". Det är inte så många som har sådana, nähmlich. (jag vill ha den där hitlertröjan också, men den har de ju slutat sälja på tshirthell nu :()

Jag behöver fortfarande skaffa ett soffbord... Får göra det i maj sedan, när mamma är nere och hälsar på mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0