I'm a fool trying to breathe under water

Nyvaken. Helt borta i huvudet, trött som en gnu och vill somna om. Jag minns bara små små brottsstycken av en förvirrande och närapå obehaglig dröm. Den var detaljerad och sammanhängande, men minnet av den är inte ens en skugga av det. Ingen drömredovisning idag, alltså.

Är inte alls på humör att plugga idag, men jag har ärligt talat inget val. Oavsett om jag behöver poängen eller inte (det har dykt upp förslag som menar på att jag klarar mig utan de poängen) så VILL jag faktiskt klara tentan, tro det eller ej. Skall logga på WoW en liten snabbis och sedan skall jag börja läsa Språksociologi. Det blev inget läsande igår innan jag somnade, min nattlampa dog när jag tände den igår.

Förresten har jag legat och vaknat till hela natten... Kanske därför jag tappat allt grepp om drömmen? Låter kind of logiskt.

Idag vill jag ligga i mammas och pappas jacuzzi och bubbla lite. Bubbel bubbel bubbel. Eller äta glass igen. Mrrr, glass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0