I wanna be a N.Y. Ranger

Pusselipuss och kramelikram, nu skall jag åka tåg och dricka sprit och ha mig. Förhoppningsvis överlever jag, och har jag tur kommer jag ihåg att be någon hjälpa mig av med korsetten innan jag åker hem för annars får jag sova i den eftersom jag INTE kommer att kunna ta mig ur den själv. Tjoho.

Just nu poppar jag Grendel på högsta volym och det är BRA. Har varit alldeles för lite elak musik på sistone, jag har mest lirat ...Graves. Graves är en raring men alla delar av mig behöver tillfredsställas. Därför kommer jag nu att göra sorti till tonerna av ....SPORTLOV. (glömmer man t:et blir det sporlov, det var lite kul. Sporer, haha. Jag har druckit likör, okej?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0