I guess I'm stuck forever beneath this old tombstone

Hemma igen. Gick till Preem istället för Coop, jag kom på att Coop inte alls hade rätt sorts dip när jag var där igår. Nu skall jag duscha och sedan bädda ner mig med Lilla Gumman och se på någon trevlig film. Precis som igår! Skulle ju till exempel kunna se på Simpsons om en halvtimme, men det är banne mig bara om de inte längre visar de fula säsongerna. Which they prolly do, så det får nog bli mst3k istället. The Brain That Wouldn't Die.

Jag vill gå på bio...

Varför tutar alla bilar på mig? Jag fattar ingenting. Djävla skumma människor. Alla borde bli zombies, som jag! Då djävlar skulle världen vara lugn och fin och fylld av bra musik. Som Grendel. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0