I can't move, I'm dying

Knallar runt i solskenet och lyssnar på Blutengel, lagom ambivalent :P

Har fått en klipptid på torsdag, mycket bra. Då slipper jag se ut som en dålig rockstjärna på Vogon i helgen ;)

Hittade en assnygg nurseuniform på Tradera, men risken finns att den är för stor. Kostar typ 450:-, så jag får se ifall jag köper den eller inte. Då måste jag ju nästan köpa sådana där skor med kors på också... Whee. Mycket bra, mycket bra. Jag gilar nurseuniformer, don't ask me why. Vill för övrigt FORTFARANDE ha en sådan som de har i Scream!-videon. Oh, älskade Misfits.

Nu skall jag äta mackor och försöka orka mig till 50. Planen är att knalla till 50 idag, så jag har lite arbete framför mig. Typ nio timmar spelande :P Får köra lite instanser...

Kommentarer
Postat av: zdivinegorex

Jo, BlutEngel och sol kanske inte hör ihop, men funkar ändå. Såg dom på Arvika förra året, hade inte hört dom förut, men det var riktigt bra (köpte en t-shirt t.o.m). :P

Älska Misfits, ja, fast jag föredrar Danzig versionen... :D

2007-04-10 @ 14:25:42
Postat av: Zombie

Nej, solsken och goffmusik är inte helt kompatibelt ;)

Danzigversionen är bra också, men jag älskar ju Michale Graves :)

2007-04-10 @ 15:38:42
URL: http://zombiefied.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0