I am too scared to close my eyes

Webcomics jag läser och kan rekommendera:
  • Goblins - Life through their eyes - En väldigt snyggt tecknad serie baserad på rollspel. Spelar man inte rollspel kan det vara svårt att hänga med i vad det går ut på. Nördserie nummer ett :) Fick länken av Dan, ursprungligen.
  • Penny and Aggie - Highschool-comic om två tjejer som avskyr varandra. Även denna vältecknad! Länken råkade jag nog snubbla över självmant...
  • Megatokyo - Jaja, klassiker. Två nördar i Japan, och deras tjejproblem, datorproblem och allmänna problem. Länk från Piipi/Anders. Följt denna i ...um... fem år nu.
  • Seraph Inn - Skrämmande snyggt tecknad serie, nu inne på sista kapitlet. Länken hittade jag när jag röstade på en annan serie.
  • Cyanide and Happiness - Uppdateras dagligen. Precis min sorts humor ^_^
  • White Ninja - Även detta min sorts humor. Fnissvänligt.

Här är en fin tecknad bild på mig när jag läser webcomics:



Jag gjorde den i paint med hjälp av en touchpad, och vem har någonsin påstått att jag kan teckna överhuvudtaget? NEJ JUST DET. Jag ville bara ha en illustration med. SLUTA DISSA DEN!
...jag ser typ ut sådär ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0