Hi-ho, daddy-O

Saker som skall göras idag (utöver att klä på mig, vilket det börjar bli skriande hög tid för)
  • Tvätta håret med silvershampoo, och låta det sitta i. Jag läste på ett forum igår och man skall ha i det några fler minuter åt gången än jag haft, så verkar det tydligen väldigt snabbt. Om jag tvättar håret typ tre gånger idag kanske jag till och med får bort alla gula och oranga toner redan nu? Det hade varit sweeeet.
  • Skriva mitt redovisningsarbete till imorgon. Hitta lite uppgifter på internet och sedan skriva ihop allt och hoppas att allt jag har på mina papper kommer att räcka i tio minuter. Pssh, jag hade svårt att skriva ett tal som skulle räcka i FEM. Oh well.
  • Räkna ut hur mycket mina räkningar och utgifter kommer att gå på. Detta är ganska bråttom med, eftersom månaden har gått mycket snabbare än jag trott och det redan är dags att betala igen. Oh dammit. Säger jag till pappa idag har jag pengarna senast om två dagar. Alltså: SÄG TILL PAPPA IDAG.
  • Spela lite WoW, kanske. Får se, det hade varit sweet att orka till 53 idag.
  • Skall nog bädda rent i sängen också. Det är dags för monster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0