Herzfabrik

Njää, nu är jag trött. Mina ögon börjar grumla igen, mitt huvud snurrar lite och jag skulle kunna hugga av min högra hand för att få sova. Jag är dock så snäll mot mig själv, så jag låter mig sova ändå! Godnatt, får se ifall jag orkar blogga klockan sju imorgon bitti (haha, vad skulle jag annars göra? klart jag bloggar då, raringar!) och så får ni under morgondagens förmiddag hålla alla era tummar och klor för mig och Lotta! Vi är små och söta och väldigt rara, så alla borde ju vilja oss väl! Zombielogik.

Ohwell. Nu svamlar jag och det orkar jag inte ens göra ordentligt, så det är dags för mig att ta av alla jobbiga plagg som är i vägen och krypa ner i min otroligt sköna och fluffiga rosa säng. Madrassen ligger fortfarande där den skall, jag kommer att sova gott inatt. Tror jag.

Tjipp och wog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0