Hallucination

NP: Wumpscut - Torn skin

Musik är, som alltid, kärlek. Torn skin är en regnlåt. Det finns många vackra regnlåtar. Hela Damnation av Opeth är regn, Mouth av Paradise Lost är regn, hela Puritanical Euphoric Misantrophia är regn, Three Libras av A Perfect Circle... Ibland undrar jag om inte regnlåtarna är de bästa. Men då lyssnar jag på solskenslåtarna och då blir jag ambivalent.

Musik är kärlek i vilket fall. Dock, RÄTT MUSIK. Kan vara lite viktigt att poängtera. Jag tål inte Kent, Gyllene Tider, Håkan Hellström eller annan fetkass musik. Det gör mig mordisk. Ge mig istället Storm (den norska, Fenres-frontade duon), Otyg eller Bronx Casket Co. Mrrr. Musik danar mig, jag danar min musik.

I vilket fall som.

Jag tror att det kan vara dags för en sådan där skitviktig-info-lista igen. Men nu skall jag sno en grej av SKiNHEaD BArBiEdOLL. Jag är så tjuvig ibland!


Okay, here goes:

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
"nästan lika fort som rädisor och är minst"
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
En fin läderstol.
3. Vad var det senaste du såg på tv?
Top Model.
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
22:23! Men den är 22:35, så så bra var jag...
5. Bortsett från datorn, vad gör du just nu?
Lyssnar på Storm, dricker cola, gör grimaser åt pappa.
6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
För tre och en halv timme sedan, promenerade med Amanda över halva Visby.
7. Vad tittade du på, innan du började svara på den här undersökningen?
/b/ på 4chan <3
8. Vad har du på dig?
Jeans, WoW-tee, tröja med stjärnor på, underkläder.
9. Drömde du något inatt?
Jo, jag drömde om min kamera och om rollspelande.
10. När skrattade du senast?
Um... jag minns inte, men någongång inom den senaste timmen iaf :)
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Köksskåp, klockor, tavlor.
12. Har du sett något konstigt på sistone?
Haha, beror på vad man definiera som konstigt. Idag såg jag en av mina konstigaste stalkers.
13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Uh... bra tidsfördriv?
14. Vilken var den senaste film du såg?
Paradise Lost 2.
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Skor, korsetter, uniformer, böcker, seriealbum, Michale Graves. Personen alltså, inte någon av hans skivor.
16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Oj... Jag har typ berättat allt om mig tror jag. Folk kanske inte vet ...att... um... att jag är världens enklaste person att bli sams med igen efter gräl?
17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Haha, jag tror att jag faktiskt undviker att svara ärligt på det. Folk skulle bara surna :D
18. Tycker du om att dansa?
Ja ^^ Men jag är inte alls bra på det. Jag rullar mest på höfterna i takt med musik :)
19. George Bush?
...är en president? Eller vadå?
20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Signe och typ Loke eller något sådant. Jag vet inte. Jag vill ha fina fornsvenska namn. Signe är kanske inte fornsvenskt... Men fint! Eller Ingrid, kanske.
22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Eh, jag det skulle jag säkert överväga. Om du istället frågar om jag kan tänka mig att bo utomlands så JA, i så fall i USA (California) eller typ Irland eller Skottland eller England eller något.
23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Jag tror inte på gud :P
24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?
Ingen. Gör som ni vill. Svarar ni kan ni ju slänga en länk i kommentarsfältet så kan jag fnissa åt er, eller något :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0