Giev princess, plx



Jag fick bilden av en Säl. Det känns passande att avsluta dagens bloggande med den. Nu skall jag packa och sedan sova, för imorgon skall jag åka bil kvart över sju, båt klockan åtta, buss klockan halv elva och tåg klockan halv fyra. Hej och hå, det blir ju ...najs. Jag misstänker att jag kommer att vara trött, dryg och disträ hela dagen, men det är bara min bror som råkar ut för det så who cares? ;D

Bloggande kanske sker när jag går upp vid typ kvart i sju imorgon, annars bloggar jag vid hemkomst imorgon afton. Ni får ha en trevlig söndag och allt sådant där i vilket fall som helst, och är jag online via mobilen imorgon är ni välkomna att hojta hej eller något sådant.

Pusi pusi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0