Freakshowette

So... Ville kind of fick mig att tycka att det är en bra idé att gå på Nine Inch Nails-konserten i augusti, så ja. I'll be there. Så alla som vill ha en autograf eller en kram (av MIG, inte av Trent!) kan ju säga till så att jag vet att jag måste gömma mig ;)

Jag gör alltså följande publika framträdanden i år:
  • Sweden Rock Festival
  • Nine Inch Nails

Jag är så kort och rolig och gotländsk så ALLA borde ju vilja hälsa på mig!
I be the zombie and you be the brains for me to eat.
Puss på er, godingar ;)

Kommentarer
Postat av: Professorn

Gottländsk?
Se till att stå ut så hejjar jag på dig på NiN.
Iofs lär vi ses innan dess men jag sparar på
hejandet tills NiN så det inte blir sådär
pinsamt "hej" "eeh... hej!" "...".

2007-04-23 @ 14:08:56
Postat av: Zombie

Jag är djävligt gotländsk :) Fast enligt Smege och Viktor talar jag skånska när jag är förkyld. Yeah, right.

2007-04-23 @ 15:04:01
URL: http://zombiefied.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0