Förruttnelse

Jag gjorde om. Nu är allt rött och jobbigt att läsa! Mwahahaha!
Men jag gillar det. Förhoppningsvis gillar ni det också. We all need a little madness from time to time, eller hur?

Nu skall jag hämta paket på macken samt äta något.
Jag hungrar.



Snälla söta rara älskade läsare;
Under min bild här till höger finns en text. Den är svart. Svart är en dålig färg mot svart bakgrund, men jag har kollat igenom min dumma kod fyra gånger och jag HITTAR INTE DEN DUMMA #000000 som reglerar den färgen. Om någon har koll, snälla peka ut för mig var i min kod jag skall börja hugga sönder.

En fråga till: Jag vill att ramarna runt bilderna skall vara mörkröda, men hittar banne mig inte någon kod för det heller. Hilfe hilfe!

Kommentarer
Postat av: Candy

Jag är så sjukt oteknisk att jag inte tänker försöka mig på att hjälpa dig ens. Usch, det är hemskt hur dålig jag är på sånt här. Dock vill jag berömma dig för den nya snygga designen! Den förra var också fin, men jag gillar denna bättre, det livade upp stämningen lite så här en trist pluggdag som denna. ;)

2007-04-11 @ 16:48:45
URL: http://onlythefakessurvive.blogg.se
Postat av: Zombie

Tack så mycket! Kul att få lite feedback, folk är så svåra på att säga om de står ut med ens nya design eller inte ;) Sitter man i några timmar och knåpar är uppskattning väldigt ...eh... uppskattat! ^_^

2007-04-11 @ 17:19:39
URL: http://zombiefied.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0