Fluffy fluffy bun-buns!

Kind of Dagens outfit;
Vit teeshirt med texten "I am your worst nightmare"
Minishorts
Vitt band i håret



Såhär ser jag ut ^^
Behold mina rosa lakan i mitt rosa rum!

Jag försöker lära mig att använda min kamera på avstånd nu. Bilderna blir ju inte så bra, men övning ger färdighet!
Stativet kom alltså idag. Det är pyttemini! Förvånas över att kameran faktiskt KAN stå på det utan att ramla omkull.
Min kamera får mig att se tjock ut :P För övrigt tänker jag banne mig köpa mer blekning till håret, det ser inte alls ut som det skall och här på bilden ser det över huvud taget INTE blont ut. Det ÄR blont, mest intill hårbotten, men ...gnurrrfh!

Dagens surpuppa är för övrigt en viss mamma Eric som envisas med att gnälla över ungefär ALLT som finns att gnälla på angående Stormreaver. Namn, folk, raser, klasser, ALLT. Sedan gnällde han lite över Argent Dawn också. Gnällnisse. :P

Kommentarer
Postat av: Elenaria

Why, looksie, prewty!
Och, ja, rödblont möjligt. Rödbrunt med dålig syn. Men inte rött, heller!

^-^

2007-04-18 @ 15:24:07
URL: http://pointyear.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0