Eat your heart out, darling

Dagens bakfylleoutfit:
x Svarta lössittande linnebyxor
x Blå båtringad trekvartsärmad tröja
x Rosa hoodie med rosa glittriga döskallar

Och det blir banne mig ingen bild på spektaklet, för jag ser så otroligt inte klok ut när jag har håret åt alla möjliga håll (tänk "knullrufs", fast den sorten som uppstår utan att sex är inblandat), jag har sminkrester från gårdagen och jag ser sådär allmänt ...grön ut.

Det var väldigt trevligt att komma ut lite! Jag lyckades som sagt dock bli lite väl onykter på kort tid (en cider, två Screwdrivers och två shots Dooley's. Som sagt: Extremt tom mage) och sedan höll jag mig på vatten resten av kvällen. Mycket vatten! Jag var jätteduktig! Kanske till och med för mycket vatten, eftersom jag varit tvungen att springa på toa typ fem eller sex gånger i nättras. Ohwell. Kanske är det därför jag inte är helt och hållet död idag, så det får det vara värt. Jag har ändå sovit gott, Viktor har en bekväm säng :)

Jag tror att jag skall gå och köpa chips och cola och vara sådär allmänt JÄTTEONYTTIG ikväll. Försöka återställa fettbalansen i kroppen.

Jag har en sådan där sexigt (lol) röst idag efter att jag bestämde mig för att i stort sett inte alls lämna ifrån mig micken igår kväll. Karaoke och en onykter Carina är bara ren kärlek! Jag älskar att sjunga och det blir inte bättre av att jag är onykter och därmed faktiskt struntar i att jag inte alls sjunger bra. Jag har sjungit lite idag också. Först sjöng jag lite på väg till bussen förut, och så sjöng jag lite på väg från tåget, och massor nu när jag kommit hem. Sjunga gör mig glad, låt bli att erbjuda karaoke så slipper ni höra på mig och min skränsång ;D

Ikväll visar de Titanic. WTF? Jag tror att jag får se på lite dvd eller något istället. Orka fåniga romansfilmer. Egads!
Om jag skall äta chips ikväll behöver jag gå till affären eller macken typ NU, för sedan vill jag duscha och dö lite grann. Jag får se hur jag gör.

Jag återkommer med uppdatering av läget. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0