Du säger nej, men jag vill bara hångla

Sådär ja. Nu är jag hemma igen, nu skall jag duscha och sedan skall jag bädda ner mig med Lilla Gumman och se på Cry-Baby! Traci Lords, Johnny Depp, ljuvliga kläder och sockersöt musik, ungefär vad jag behöver idag :)

Två killar i en ful bil tutade på mig när jag gick från affären. Irriterad. Varför tuta när de inte ens kan se hur jag ser ut? Jag avskyr komplimanger och liknande från folk som de facto aldrig träffat mig och därmed inte VET hur jag är eller ser ut. Det är ju som att säga "Oh, den här glassen är så god!" bara genom att titta på förpackningen. Bilder är alltid falsk marknadsföring; antingen är man snyggare eller mindre snygg i verkligheten. Så det så.

Dagens Kävlingelukter är blommor, försommarkväll och nyklippt gräs. Jag kände mig som Ferdinand när jag gick runt och helt lyriskt samlade dofter i min näsa. Luktkombinationen och vädret fick mig att tänka på när jag som bambiaktig tonåring åkte rullskridskor nere på rampen i hamnen bara för att Magnus och Jocke KANSKE kom förbi. Det var liksom värt att hänga där nere i fyra timmar bara för att få se dem i fyra minuter. Oh, ungdomskärlek, vad lätt allt var... Jag har lust att bli lite tonårskär igen :) Synd bara att det inte verkar finnas så mycket karlar i min smak här. Eller någonstans. De är allt för få.
Det finns en som jag vet att Amanda vouchar för, men han har flickvän ;) (bortsett från det så är han het som fan, otroligt charmig, jättesöt, har sjukt snygg kropp och är väldigt rawrr i sängen. hoho. been there, done that!)

Erhm, anyheww... Duscha, var det jag. Jag bloggar säkert om fler skumma saker sedan när jag ser på Cry-Baby.

Kommentarer
Postat av: Elenaria

Ack ja! Ack ja...

/pointless kommentar ^-^

2007-04-22 @ 20:49:14
URL: http://pointyear.blogspot.com
Postat av: Ida

Haha, jag tror jag vet vem :D

2007-04-23 @ 02:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0