Don't you think it's kind of sad that you're treating me so bad, or don't you even care?

Jag vill vara omgiven av vatten. Ligga i ett hav, bubbla i en bubbelkopp, slappna av i ett badkar - det spelar ingen roll. Jag känner bara ett väldigt stort behov av vatten runt min kropp. Flyta runt, känna sig viktlös, för några sekunder tro att man är ett vattenväsen... Vatten ger mig styrka. Jag saknar mitt hav. Egentligen borde jag åka upp till typ Helsingborg och sätta mig vid havet en stund och tänka. Helst vill jag dock ha min vackra Östersjö här. Jag saknar Östersjön. Jag vet inte ens vad havet här utanför heter, Kattegatt?

Idag skall jag andas och göra mina ansökningar till högskolan. Funderar på att dra ut min stora kudde på balkongen och sitta där med laptopen i knät och göra vad som göras skall.

Det MÅSTE vara mina p-piller som gör mig illamående! Jag mår inte dåligt innan jag tar dem, men efter börjar det bubbla och fräsa och skrämmas och väsnas och ha sig i min bröstkorg och maggrop. Om det inte går över innan helgen är slut ringer jag barnmorskan på måndag och bokar en tid och byter piller eller något. Det kan ju knappast vara bra för mig om jag mår illa av det.

Jag tänkte bjuda på lite ögongodis idag, det är ett bra tag sedan sist och ni kanske har glömt bort hur snygga en del människor kan vara. Dagens sjukt snygga brutta är ingen annan än den över femtio år gamla Nina Hagen, kvinnan med rösten alla vill ha. Helt otroligt att man kan vara så djävla snygg när man faktiskt är gammal! Det ger en hopp inför framtiden, jag vill också vara snyggoth när jag är gamling :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0