Don't say you want me, it's understood

  • Redovisningen gick bra! Vi var inte sämst, läraren kom inte med några spetsiga kommentarer och klassen verkade inte helt uttråkad. Jag fick till och med dissa dem och framhäva mig själv lite, hoho ^^
  • När jag kom ut från lektionen hade jag fått TRE sms och ETT missat samtal. Oj. Kände mig väldigt populär, och så var jag glad för Caroline ville fika. Först skulle jag dock med Lotta till Malmö.
  • Jag och Lotta missade nästan tåget, sprang som dårar och satt sedan och flåsade halva resan. Andra halvan av resan dissade vi folk, bara för att upptäcka när vi gick av att en av våra klasskamrater suttit bakom oss. Oops. Djävla Shock hade inte alls den klänningen jag ville ha, istället hittade jag en supersöt Lip Service-klänning som gav trevlig hylla och som mina ben såg yummy ut i. Den kostade dock 1249:-, vilket var liiiiite över budget. Skall istället se ifall jag kan fixa upp mig på de där grejorna på Lip Service som jag satt och dreglade över häromveckan, Amanda vet vilka. Lotta tog en kik på korsetten men tror att den är bortom hopp. Blir alltså Tradera-auktion på den.
  • Fika med Caroline var som vanligt en enda skrattfest. Mycket bra. Fick heja lite på Magnus också, sedan sprang jag till mitt tåg. Nu är jag hemma.

I brist på bra outfit till Vogon nu (eftersom den dumma tyskan absolut inte alls tänker svara på varför det itne går att betala) så har jag nu kommit på världens roligaste grej. Den kräver sytid, nya skor och en förändring av hårfärg, samt ett stort sajberspejsat vattengevär. Jag skall fundera på hur pass uförningsbar den är så kanske jag delar med mig av planen senare.

My feet hurt och jag behöver ett par platåstövlar. Hittade ett par ljuvliga för 1400:-, ack! Nu skall jag söka runt lite på tradera :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0