A perfectly nice way to spend a friday (or is it?)

Dagens plan:
  • Sätta mig tillrätta i sängen och läsa Språksociologi en gång. Ha en bra men inte distraherande bra playlist igång (Får bli mest Yuki Kajiura och Chris Vrenna, Za Frûmi och Urfaust, tror jag) och läsa de partier jag behöver lägga extra tyngd på högt.
  • Äta lunch av något slag. Förslagsvis mackorna jag har, så att de inte går ur datum.
  • Läsa klart om jag har något kapitel kvar.
  • Gå till Coop, posta min deklaration till pappa, samt fixa kvällsmat.
  • Läsa igenom de viktiga styckena igen. Att läsa hela boken en gång till vore onödigt, då mycket av det som står i den är helt irrelevant inför tentan. Kan skriva ner några småsaker på papper, som t.ex. change from below och change from above.
  • Äta kvällsmat.
  • Kika lite i WoW, alternativt hänga på MSN.
  • Läsa mer i boken.
  • Sova.
Oh, jag förstår att ni ALLA vill byta dagsplan med mig, inte sant? Mm, eller hur...
Jag vill köpa godis eller något, men jag har väldigt lite pengar kvar till mat så jag får snåla. Skall se till att kolla hur mycket jag behöver till räkningar denna månad så att jag kan få pappa att fixa över pengar i helgen, så har jag råd med käk på måndag. Yay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0