Prepare for pain!

Jahaja. Det där gick ju inget vidare. Värre än matteproven vi fick i gymnasiet, där kunde man iaf ha en chans att klara det. Dumma fonetik. Jag hoppas väl på att ha kanske hälften rätt, men jag vetefan. Det gick inte så jättebra...

Ikväll skall jag till Helsingborg och gå på krogen med en internetbekant. Det blir nog trevligt, jag behöver få supa bort lite tenta-ångest. Blev bjuden på klassfest också, men jag skippar den. Det var ändå "bara" en sex-sju stycken som skulle dit, och jag hittar inte dit vi skulle gå ändå. :P
Funderar på vad jag skall ha på mig. Vi får se. Kanske jag lägger upp en bild sedan, om det ser bra ut ;)

Ont i nacken. :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0