Mend my stockings.

Nyvaken. Känner mig lite vemodig idag, men det går över. Just nu är jag nog mest bara trött. Drömde en massa märkliga saker, men jag minns inte riktigt vad. Jag gillar inte när drömmar flyr undan från mig.
Jag har en massa drömmar nedtecknade i min dagbok på helgon, borde nästan flytta över dem hit istället, så får ni alla läsa och roas av vad som händer i min skalle när jag sover.
Nåväl, en vacker dag skall jag i alla fall skriva ner den av min mardrömmar som jag fortfarande minns glasklart, även fast det var fem år sedan jag drömde den. Jag tänker ganska mycket på den, mest för att när jag försökte ta mitt liv i drömmen så vaknade jag sedan med en oerhörd smärta på det stället jag rände i kniven.
Det var konstigt.

Idag har jag inga planer. Jag borde diska, men det gör jag senare. Jag har inga läxor som behöver direkt tillsyn, så... jag har helt enkelt en väldigt skön, ledig dag. Får se vad jag hittar på, tröttnar jag på datorn myser jag nog upp mig i sängen med lite böcker och en kopp té!

Skall komma ihåg att betala räkningar idag.

Kommentarer
Postat av: renni

samma sak hände mig en gång i min mardröm.jag drömde att jag flydde från en man som sprang efter mig med en kniv..jag sprang i flera mil kändes det som, och när jag vaknade hade jag himla ont i benen.kunde knappt stå upp!!

2006-09-27 @ 10:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0