It's the pelvic thrust that really drives you insane.

Ägnat två timmar åt att se på Rocky Horror Picture Show, stickat halsduk, samt ätit morötter med dilldip. Jag funderar på att duscha, men vi får se... Det hade varit skönt med en långdusch med välluktande tvål och allt sådant, man blir så gosig sedan. (gosig felstavades först som "godis", det var en ganska intressant tolkning...)
Lyssnar på mina husgudar, Dschinghis Khan. Mycket bra musik. För övrigt har jag kommit fram till att den universella lösningen på dåligt humör för tillfället stavas "Kathy's song" (Apoptygma Berzerk). Seriöst, varje gång jag hör den låten blir jag helt mild till lags och ler som en lallande fåne. Mycket bra med sådan lättsvald medicin.

Hittills har jag kommit på två poster på min önskelista till jul:
x En Annas Kokbok (mycket bra kokbok, med bra recept! i synnerhet gällande satanisk paj!)
x En biljett till Das Boot i början av december.

Kelsjuk idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0