Es ist Zeit für Reich!

Jag vann auktionen! Så denna lilla godbit är snart min! Försöker nu hitta ett par bra skor att ha till; var införbi Din Sko efter skolan idag, men de hade inget alls. Får se hur det löser sig...

Uniform


Idag har varit en trött dag. Jag gick upp klockan sex, vilket märktes senare under dagen.
Signe: Man borde kunna dela upp krokodil i morfem. Kroko och dil. För kroko... det är nästan som kroki.
Carina: Man skulle kunna byta namn på den! Till krokidil! ...eller rokokodil!

Förresten blev jag påcyklad idag, det var ganska spännande. Jag blev skitnervös och frågade hur det gick för mannen på cykeln, och han vart nog helt nervös för min skull. Det var skumt, och folk omkring såg också nervösa ut, men jag ryckte på axlarna och gick in på banken och låtsades om ingenting.
Värre var det den gången jag blev påkörd på väg till affären, så att mina byxor slets sönder och jag gick och visade hela högerlåret för alla som ville se - och det FANNS folk som ville se! Gah!
Pablo: Vilka söta trosor du har! Vilka vita lår du har! Vilken fin hud du har!
Carina: Eh, tack (försöker febrilt hålla ihop byxbenet)

teh lol.

Kommentarer
Postat av: Sirapz

Höga svarta feminima stövlar i läder med elegant klack! Dock inte stilett, ser bara skumt ut.

2006-09-28 @ 20:29:53
URL: http://sirapz.blogg.se
Postat av: Hitler

WIR MUSSEN DIE JUDEN ABSTRAFEN

2007-01-25 @ 08:35:32
Postat av: Sophie

Skit snygg uniform!

2007-02-18 @ 10:00:42
URL: http://shimmer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0